∞ Infinite ∞
Annyonghasayo! Welcome To My Blog! | Dashboard | +Follow
Caling .. Calling ..
April 15, 2011 | 4:11 PM | 0 Blackjack


Currently menyaipkan folio sej n geog .
Have no idea n boringg .
Watching YongSeo couple plak . hu9 .
lambat plak loading .
update duluu .
soheh dah nee , ak boringg weyy !

*________________________________________*


. Fifteen .

berbagai2 halangan yang datang .
Cobaan , Dugaan ,
Mainan hidup ler tuu ,
aku tahu .
tp kdg2 , ak rase mcm xtertahan la plak .
nangis punye nangis ,
redha dah sket , dia mari plak tergodek2 kat aku ni ha .
tahulah aku neh comel! hehe ,
xyahlah menyemak kat cni .Naik kedut2 kat muka aku nee ha !


. PMR .

wey3 !
bgn weii ! bo la tido nyoo !
Exam dekat dowh , main2 agy . dohla rezup br neh ckup2 mkn jee !
aiseyymannn .
maren , ade rundingcara ,.
naseb baik bapak aku bajet sporting kakloh .
pehe jiwo ambo .
tak kna ngepek maren . Alhamdulillah .
<3 <3 <3

callingcalling .

soheh la , kalo hp korang bebunyi ,
nama aku terpampang kat screen tuu , ak ngah boringg le tuu .
Kredit free doe ,
suka2 aa nx ckp brpa jam un ..
jgn lepaskan peluang , sila ambil kesempatan ,
No hal kalo bz , do tell me la time tgh borak2 tuu ,
nanti kann , ak dok potpetpotpet ghupanya korang ngah uat bnda lain .
uat abes saliva jee cam gtuu ..
*blabbering agy*

T_______________________________________T

end kat ni ah dlu weyy , penat taip2 neh .
KK sej ngan Geo BELOM 100% SEAP AGY ,.
dahdah, xmau tulisss dah ,
ade bnda lain agy neh ,.,
Life as a PMRian nehh , bes , memenatkan .
kdg2 , xsmpat nx pkir bnda lain .
bsuk kdg2 tuu biasa aa , imagine , ten hours duk kat skul .
mandi tak , mkan ikot nak ke x .
luu pkir sendili bout mkn .
Aku yang bulat neh buleh jadi bujur agaknya . HAHA .

dah3 !!!
kan dah kata xmau tulis pape dah ! aiyaaa !! oke3 , got to go !

ASSALAMUALAIKUM !


Older PostNewer Post
Hello :)


Infinite ∞ Inspirit .


Tagboard


You Cbox code

Navigation

About Links Kpopers Entries

Credit