∞ Infinite ∞
Annyonghasayo! Welcome To My Blog! | Dashboard | +Follow
~ BiarKan Jatuh Cinta ~
April 14, 2011 | 7:08 PM | 0 Blackjack


. Let Me Fall In Love .
. Let Me Fly Without Wings .
. Let Me Be The Only One Loving You .
. Let Me Be The Stupidest Person Waiting For Ue .
~ Let Me~

************************************************

dunno ape yang aku karutmarutkan atas tuu . huhu . sudoh dah laa , mari mo0d jiwang dah !
ngeh3 .
 . Biarkan Jatuh Cinta .
- tajuk lagu tu weyy. pliss dun misunderstood-

Tadi , aku meneroka GOOGLE .
Search gamba2 yang aku rasa 'menarik'..
Jumpa la yang tertarik di hati kecik ine !
Bleh dkatakan , semua yang aku copy2 neh , ak tertarik n ade kaitan la ngan sej idoop aku n apa yang aku sdg hadapi skrg neh .


-Status FB-

lol :0 .
jiwang kannn ?
Mari idea , ak tlis leee . tah pape2 ,
ade yang ada kaitan ,
ada yang sgja ditulis , ikot terlintas je lah !
Grammar errors tuu , arap diampunkan , aku x terror sgt beb !
*lagypun, aku pnya status , ska atylah mau tlis ape*


..LIFE ..

byk songeh la kann ??
tambah2 kalu manusia neh , meme mcm2 ragam ade
apa2 pun , jgn mudah menyerah kalah weyy !
Kalo ade xpuas aty , luahkan , jgn smpan dalam aty , nati jadi kanser lorr .
ssh nx bedah buang .
nyways , kade2 , kta bkn menyerah klah ,
sekadar takmao0 amek thu tntg sesuatu perkara itu .


-----------------------------------------------------------


Layan gamba meh :)












Older PostNewer Post
Hello :)


Infinite ∞ Inspirit .


Tagboard


You Cbox code

Navigation

About Links Kpopers Entries

Credit